ხუთშაბათი, 24 ივლისი, 2014 თბილისის დრო 03:38

რუბრიკები / ინტერაქტიული დიალოგი

მარინე ჩიტაშვილი: "რესურსი იმისთვის, რომ კრიზისი შედგეს, სააკაშვილის პიროვნული ფაქტორია"

x
ავტორი ია ანთაძე
დღეს „ინტერაქტიული დიალოგის“ სტუმარია ფსიქოლოგი, სოციალურ მეცნიერებათა ცენტრის ხელმძღვანელი მარინე ჩიტაშვილი.  იგი ისაუბრებს თემაზე: „რა რესურსი აქვს მიხეილ სააკაშვილს პოლიტიკური კრიზისის მოსაწყობად“. რადიო თავისუფლების თბილისის სტუდიაში სტუმარს ია ანთაძე მასპინძლობს.

მარინე ჩიტაშვილი: "რესურსი იმისთვის, რომ კრისიზი შედგეს - სააკაშვილის პიროვნული ფაქტორია"
მარინე ჩიტაშვილი: "რესურსი იმისთვის, რომ კრისიზი შედგეს - სააკაშვილის პიროვნული ფაქტორია"i
|| 0:00:00
...
 
🔇
X


ყურადღება!
რადიო თავისუფლების ქართული რედაქციის ვებსაიტზე ფორუმებით სარგებლობისთვის აუცილებელია რეგისტრაციის გავლა.

რეგისტრაციის გასავლელად დააჭირეთ ვებსაიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში მოთავსებულ ბმულს „რეგისტრაცია“. (რეგისტრაციის გავლის შემდეგ ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას. ყურადღება მიაქციეთ, შეტყობინება თქვენი ელექტრონული ფოსტის spam-ში ხომ არ აღმოჩნდა.) კომენტარის დასაწერად არ დაგავიწყდეთ საიტზე შესვლა.
ეს ფორუმი დაიხურა
კომენტარების რიგი
კომენტარები
     
ავტორი: მელანქოლიკოსი
29.01.2013 03:37
ძალიან მიხარია რომ არიან ქართველები ვისთვისაც მშვიდობიანი ქართველობის ნახევარის გაწყვეტა,დედაქალაქის და სხვა დასახლებული პუნქტების ნგრევა და გაუდაბურება,მთელი ისტორიული მხარეების ფაქტიური დაკარგვა კრიზისი არაა.თეთრი ვარვარა შურით მშურს ასეთი ოპტიმიზმისა,იცოცხლეთ და გაიხარეთ...

ავტორი: კლაუდიო ნარანხო
29.01.2013 02:42
გეშტალდთერაპია არ აწყენდა ამას და ამდაგვარ ფსიქიკას.)))

ავტორი: ანონიმი
15.01.2013 23:18
გამსახურდია მოვიშოროთ და ვმართოთ ქვეყანაო,მართეს,შევარდნაძე მოვიშოროთ და ვმართოთ ქვეყანაო,მართეს, ეხლა იძახიან სააკაშვილი მოვიშოროთ და ვმართოთ ქვეყანაო. ამასობაში ქვეყანა ქრება. იქნებ ჯობია ჯერ ქვეყანა მოიშორონ?

ავტორი: თათა საიდან გვწერთ: თბილისი
15.01.2013 22:12
ქალბატონო მარინე, ყოველთვის დიდი სიამოვნებაა თქვენი მოსმენა. თქვენი ჯანსაღი აზროვნება სინათლის ხაზი იყო 8 წლიან ბნელში. მიხარია, რომ არსებობთ.

ავტორი: ანონიმი
15.01.2013 16:03
ვააა, ისევ და ისევ მარინა ჩიტიშვილი:)))
ვერ მოვიცილეთ რა.

ავტორი: koko საიდან გვწერთ: msk
15.01.2013 12:41
თავად კითხვაა ხელოვნურად დასმული. ყოველ არგუმენტს, მოტანილს ამ ინტერვიუში უძლიერეს კონტრარგუმენტს დავუდებ. მაგრამ ღირს კი? სუფთა წყლის დემაგოგიაა!!!!!!!!!

ავტორი: ია საიდან გვწერთ: თბილისიდან
15.01.2013 00:59
სწორედ ამას ვგულისხმობდი,როდესაც ამ კითხვაზე ვწერდი,რომ "დუჟმორეული პიარშიკისგან"ყველაფერია მოსალოდნელი-მეთქი.მის ტვინში რა მოიხარშება კაცმა არ იცის.რეალურად, მისი სიტყვების დემაგოგების მეტს მგონი აგარავის სჯერა...მაგრამ ძალაუფლების გამოყენებით კიდევ რა ფაქტის წინაშე დააყენებს ქვეყანას კაცმა არ იცის...

თქვენი პუბლიკაციები

ძვირფასო მეგობრებო,

რადიო თავისუფლების ვებსაიტზე შეიქმნა ახალი რუბრიკა „თავისუფალი სივრცე“, რომელშიც შეგიძლიათ საკუთარი ბლოგებისა და პუბლიცისტური სტატიების გამოქვეყნება.

ტექსტი არ უნდა აღემატებოდეს 700 სიტყვას.

რედაქცია იტოვებს უფლებას, თავისი შეხედულებისამებრ შეარჩიოს ტექსტები გამოსაქვეყნებლად. ავტორებს ვთხოვთ, გაითვალისწინონ რადიო თავისუფლების სარედაქციო პოლიტიკა, რომელსაც შეგიძლიათ გაეცნოთ განყოფილებაში „ფორუმის წესები“.

ტექსტები ქვეყნდება უცვლელად, რედაქტირების გარეშე.

მასალები მოგვაწოდეთ მისამართზე: tavisupleba@rferl.org
(subject-ში ჩაწერეთ „თავისუფალი სივრცე“)

ყველაზე პოპულარული