შაბათი, 23 აგვისტო, 2014 თბილისის დრო 13:27

კულტურა

მეტი ყურადღება თანამედროვე ხელოვნებას

x

მულტიმედია

აუდიო
ამ დღეებში თბილისში ახალი ჟურნალის – “კავკასუს არტმაგის” (Caucasus ArtMag) პირველი ნომრის პრეზენტაცია გაიმართა. ჟურნალის გამომცემელია არასამთავრობო ორგანიზაცია “აჰუ, აჰუ”...

მეტი ყურადღება თანამედროვე ხელოვნებას
მეტი ყურადღება თანამედროვე ხელოვნებასi
|| 0:00:00
...
 
🔇
X


ყურადღება!
რადიო თავისუფლების ქართული რედაქციის ვებსაიტზე ფორუმებით სარგებლობისთვის აუცილებელია რეგისტრაციის გავლა.

რეგისტრაციის გასავლელად დააჭირეთ ვებსაიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში მოთავსებულ ბმულს „რეგისტრაცია“. (რეგისტრაციის გავლის შემდეგ ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას. ყურადღება მიაქციეთ, შეტყობინება თქვენი ელექტრონული ფოსტის spam-ში ხომ არ აღმოჩნდა.) კომენტარის დასაწერად არ დაგავიწყდეთ საიტზე შესვლა.
ეს ფორუმი დაიხურა
კომენტარების რიგი
კომენტარები
     
ავტორი: ფიროსმანი
28.02.2013 00:57
კი თქვენი ჭირიმე ოღონდ ჯერ შევთანხმდეთ იმაზე თუ რა არის ხელოვნება!!! დემოკრატიზებული რუსი მხატვარი ოლეგ კულიკის შემდეგ ევროპელებს უკვე ეშინიათ რომ რაღაც ბნელი მოსახვევიდან ოთხით ყეფით გამოტანტალდება ვიღაც ტიტველი რუსი და გამვლელებს დაუწყებს კბენას! ამას დემოკრატიზებულ რუსეთში უძახიან არტ ინსტალაციებს. არის კიდევ ჯგუფი "ვოინა" მისმა ერთმა ქალწულმა ვარსკვლავმა ერთ სუპერმარკეტში მოიპარა გაყინული ქათამი,ბოდიში,საჯაროდ ჩაიხადა საწმერთული და ეს უბედური ქათამი შეიტენა ფეხებს შორის. ეს ყველაფერი რა თქმა უნდა გადაიღეს და ვიდეოთი გაავრცელეს. ამის ნახვა ეხლავე შეგიძლიათ სადაც არ უნდა იყოთ ადგილიდან დაუძვრელად თუ კომპიუტერთან ბრძანდებით. ესეც ითვლება რუსული ხელოვნების მიერ ახალი მწვერვალების დაპყრობად! ხოდა პერესტროიკის მერე გასარკვევი გახდა თუ რაა ხელოვნება. გვიშველეთ !!!

ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
26.02.2013 21:18
ალექს, ისე ძალიან ბევრი ჩემი ახლობელი აცინეთ, მათ არ იციან ჩემი აზრები, ხშირ შემთხვევაში და თქვენ საიდან ამდენი ვის აზრებს ვიმეორებ, ვინ დაღეჭილს რას მაყლაპებს, ვისი გავლენის ქვეშ ვარ (ან რატომ ფიქრობთ, რომ თქვენი საქმეა, დაუშვათ რომც ვიყო ა.შ. და ა.შ.), მასმედიას და მასკულტურას საერთოდ, რომ არ ვცნობ არაუშავს? პირდაპირ ილანძღებით (სხვები უფრო მიხვდნენ, რაზეც მადლობას გეუბნებიან...). არ ვცნობ ,,აჰუ, აჰუ,,-ს მდაბიო ,,საქმის გარჩევების,, ფონზე მითუმეტეს და რა ვქნა?! ხარაკირს ვერ ჩავიტარებ, ვერცა აზრს შევიცვლი... არ მოუწოდებიათ ჯერ. გადამუშავების პროცესშია კარგად და იოლად, რომ ავითვისო. და თქვენ ფიქრობთ გვახარიამ იმდენად სერიოზულად აღიქვა ,,აჰუ, აჰუ,,... ამუშავებს და თან მე მაწვდის ამ ,,ურთულეს,, თემას... ნუ ჩაიგდებთ სასაცილო მდგომარეობაში თავს, უმორჩილესად გთხოვთ-თქვენი ლანძღვა-საყვედურებით. რთული შინაარსობრივი დატვირთვის მისია გააგრძელეთ, გისურვებთ როგორც უკვე მოგახსენეთ, ,,ზღვარი,, მალე იპოვოთ, გნებავთ მიაგნოთ. ჩვენც გელოდებით-სად გადის საკამათო ,,ზღვარი,, რაც კაცობრიობა არსებობს ვერ დაადგინეს, ასე რომ ყურადღებით გისმენთ! (ძალიან ბევრი ადამიანის თხოვნით მომიწია, თქვენთვის მომემართა. გელოდებით!!!...)

ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
26.02.2013 18:41
ალექსს, ძალიან დამღალეთ, ლამის ერთი კვირაა ,,კულტურულად,, ,,აჰუ, აჰუ,,-თი... ვისი გავლენის ქვეშ ვარ (აზრი ემთხვევოდეს საერთოდ გამორიცხეთ?!-საინტერესოა...) და ვის აზრებს ვიმეორებ, ჩემი კონსტიტუციური უფლებაა, ისე როგორც მომეწონება, თუ არ მომეწონება ,,აჰუ, აჰუ,,... თქვენ, კი მკაფიოდ არღვევთ (თან ამავდროულად, როგორც ამბობთ, საგანმანათლებლო მისიაზე იღებთ პასუხისმგებლობას, თან მთელი ქვეყნის... ასევე საინტერესოა...), თქვენი ე.წ. ,,სავეტებით,, ადამიანის უფლებებს. ამბობთ აღშფოთებული არ ხართ, თან დაჟინებით ,,არაზბორკებთ, ჩემზე ზრუნვის იმიჯით-დაღეჭილ თემებს, რატომ აყლაპებენ ბაავშვს, ალექს?! კარგით, მჯერა-გისურვებთ წარმატებებს, როგორც თქვენ, ისე ,,აჰუ, აჰუ,,-ს... ამ იმედით დავემშვიდობოთ ერთმანეთს, ჯობია-ვფიქრობ ამდენი დრო არ უნდა გქონდეთ-,,ზღვარია,, დასადგენი! :)

ავტორი: alex საიდან გვწერთ: georgia
26.02.2013 15:24
სრულიად არ ვარ აღშფოთებული,სავსებით მშიდად მოგწერეთ ჩემი აზრი და თქვენ კვლავ ნაადრევად ასკვნით მცირე (თითქმის არ არსებული) არგუმენტების საფუძველზე რომ თურმე მე აღშფოთებული ვარ - რაც (ბოდიშის მოხდით,) პირდაპირ სასაცილოა. მე ხაზი გავუსვი რომ არ უნდა გააკეთოთ დასკვნები მხოლოდ გვახარიას შეხედულებებიდან გამომდინარე თუ საკუთარ აზროვნებაზე,ინდივიდობასა და არ-ზომბობაზე გაქვთ რაიმე პრეტენზია, თქვენი დასკვნები რომელიმე შემოქმედის შესახებ მხოლოდ და მხოლოდ მისი შემოქმედების გაცნობის შედეგად უნდა კეთდებოდეს რასაც პრინციპში ჰქვია კიდეც საკუთარი აზრისა და შეხედულებების ქონა.

ასევე შეეხეთ "აღუ-აღუს" პოტენციალს,თუმცა მეეჭვება არგუმენტები გაგაჩნდეთ ამისათვის,თქვენ უბრალოდ თქვენს ვარაუდებს წერთ რომელიც გამომდინარეობს არასაკმარის (თითქმის არარსებულ) არგუმენტებზე გაკეთებული დასკვნებიდან და ამას საკუთარ აზრს უწოდებთ,ამიტომაც მომინდა დავფიქსირებულიყავი და გამომეთქვა ჩემი აზრი თქვენი საქციელის შესახებ - ეს არ არის თქვენი აზრი,ეს არის მასმედიისა და სხვა მრავლის გავლენა თქვენს შეხედულებებზე და ვერც ხვდებით ისე ასაღებთ სხვის მიერ მოწოდებულ,დაღეჭილ იდეებს საკუთარ აზრად,თანაც ნეგატიურ იდეებს. ისევ და ისევ ვიმეორებ,ეს ქართველი ხალხის უმეტესობის სენია და აქ არაფერი არ არის საწყენი ან საჩხუბარი.

ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
25.02.2013 22:36
გაუგებარია, თქვენი ასეთი აღშფოთება, რამ გამოიწვია ,,ჰაუ, ჰაუ,,-ს კრიტიკამ, თუ ჩემმა გვახარიას გავლენის ქვეშ ყოფნამ. რა ყუთი, რის ყუთი, თქვენ შემოგევლეთ-რიგითი მოქალაქიდან დაწყებული, კულტურის მინისტრით დამთავრებული, სულ გვახარია ელანდებათ. რას მსაყვედურობთ, ალექს, აცნობიერებთ?-რატომ გავიზიარე გვახარიას აზრი რეჟისორის შესახებ. ნეტა მარტო მე ვიზიარებდე მის აზრებს, არა მარტო რეჟისორის შესახებ. თქვენ, მემგონი, თუ გუმანი არ მღალატობს, მე მეჩხუბებით, მეორე დღეა–რატომ არის გვახარიას აზრები, თან ნებისმიერ სფეროში, მუდამ გასაზიარებელი. პ.ს. რა გითხრათ აბა, არსებობს როგორც მარადიული თემები, ისე მარადიული აღშფოთებები...

ავტორი: Alex საიდან გვწერთ: Georgia
25.02.2013 20:56
ეს ქართველი ხალხის სენია,თავად არ აქვთ უნარი წამოიწყონ რაიმე პრეტენზიული,ამბიციური და სხვების პრეტენზიულ "ყუთს გარეთ" მყოფ იდეებსაც აკრიტიკებენ,ეს ფაქტიურად ასაზრდოებს მათ "ყუთს შიგნით" ყოფნის ერთფეროვნებისაგან დაღლილ ფსიქიკას. არადა ადამიანს რომ არ ჰქონდეს ამბიცია,პრეტენზიები,ევოლუციას ვერასდროს ვერ გაივლიდა იმ ტემპით,რა ტემპითაც მოვედით დღევანდელ კიბერ-ეპოქაში.


---- "რაც შეეხება რეჟისორს პირველად მესმის"--- - ქალბატონო ნანა,მაინცდამაინც ნუ დაასკვნით ახლა გვახარიას შეხედულებებიდან,თქვენ როგორც ზრდასრულ ადამიანს საკუთარი აზრი და შეხედულებები უნდა გაგაჩნდეთ როგორც წესი და როდესაც რეჟისორზე - რომლის შესახებაც არაფერი გაგიგიათ,ასკვნით რომ თურმე მას სიკეთესა და ბოროტებას შორის ზღვრის გავლება სწადია მხოლოდ და მხოლოდ გვახარიას შეხედულებიდან გამომდინარე,ცოტა უხერხულია... :)

ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
25.02.2013 04:10
გეთანხმებით ცალსახად, რომ შრომა დასაფასებელია ვატო. პოტენციალის შესაძლებლობა გავაკრიტიკე და არა შრომა. ბუნებრივია ჩემი და თქვენი აეგუმენტიც არის ჩვენი აზრი, ამა, თუ იმ კრიტიკის დროს და რა აზრი მექნება მე, არ და ვერ იქნება ერთადერთი და საკმარისი პირობა. ეს ჩემი აზრია-არგუმენტირებული ჩემივე აზროვნებით, თქვენ თქვენი, X-სს თავისი, Y-სს თავისი ა.შ. და ა.შ. პ.ს. ბუნებრივია გავეცნობი რა მასალებიც მიმითითეთ, რისთვისაც დიდ მადლობას გიხდით.

ავტორი: ვატო საიდან გვწერთ: თბილისი
25.02.2013 02:48
ქალბატონო ნანა თქვენი ეჭვები რომ გავფანტო ამ ჟურნალთან და მის ავტორებთან დაკავშირებით, დაგილინკავთ ვებგვერდს სადაც შეგიძლიათ გაეცნოთ პირველი ნომრის სტატიებს: http://caucasusartmag.com/ დასაფასებელია ამ ადამიანების დაუღალავი შრომა, ალბათ მიხვდებით რასაც ვგულისხმობ თუ ხელში დაბეჭდილი ჟურნალი ჩაგივარდებათ ან ონლაინ გამოცემას გადახედავთ. უბრალოდ ცოტა არ იყოს გულდასაწყვეტია როდესაც მყარი არგუმენტების გარეშე აკრიტიკებთ მათ წამოწყებას :)

ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
24.02.2013 17:23
მეტი ყურადღება თანამედროვე ხელოვნებას! (ბუნებრივია, საკმაოდ სერიოზული პრობლემაა. ზოგადად თანამედროვე ხელოვნება). არასამთავრობო ორგანიზაცია ,,აჰუ, აჰუ,, რომელმაც პასუხისმგებლობა აიღო საგანმანათლებლო მისიაზე, თან ახლებური, პრეტენზიული ფორმებით, ეჭვქვეშ ვაყენებ, ორგანიზაციის სახელწოდებიდან დაწყებული, ანა ლომიძის შესაძლებლობებით დამთავრებული (აქუ, აქუ-ს ასოციაცია გამიჩნდა, რატომღაც უფრო). რაც შეეხება რეჟისორს პირველად მესმის, რომელსაც ასევე ძალზედ რთული მისია აუღია თავის თავზე-სად გადის ზღვარი სიკეთესა და ბოროტებას შორის, სინაზესა და ტკივილს შორის (საინტერესოა...). ნუ ვერაფერს გეტყვით. დაველოდოთ ზვარჩეს დახმარებით პასუხს-სად გადის....

თქვენი პუბლიკაციები

ძვირფასო მეგობრებო,

რადიო თავისუფლების რუბრიკაში „თავისუფალი სივრცე“ შეგიძლიათ საკუთარი ბლოგებისა და პუბლიცისტური სტატიების გამოქვეყნება.

ტექსტი არ უნდა აღემატებოდეს 700 სიტყვას.

რედაქცია იტოვებს უფლებას, საკუთარი შეხედულებისამებრ შეარჩიოს ტექსტები გამოსაქვეყნებლად. ავტორებს ვთხოვთ, გაითვალისწინონ რადიო თავისუფლების სარედაქციო პოლიტიკა, რომელსაც შეგიძლიათ გაეცნოთ განყოფილებაში „ფორუმის წესები“.

ტექსტები ქვეყნდება უცვლელად, რედაქტირების გარეშე.

მასალები მოგვაწოდეთ მისამართზე: tavisupleba@rferl.org
(subject-ში ჩაწერეთ „თავისუფალი სივრცე“)

ყველაზე პოპულარული