ხუთშაბათი, 24 აპრილი, 2014 თბილისის დრო 22:42

ბლოგები / კობა ლიკლიკაძე

კოჰაბიტაციის და „ნაციონალური მოძრაობის“ დასასრული საქართველოში

x
ტექსტის ზომა - +
ქართული კოჰაბიტაციის ექსპერიმენტი, ანუ არჩევნებში გამარჯვებული ძალის ლიდერის, პრემიერ-მინისტრ ბიძინა ივანიშვილისა და დამარცხებული პოლიტიკური პარტიის ლიდერის, ქვეყნის მოქმედი პრეზიდენტის მყიფე თანაარსებობა საქართველოში დასრულდა და ამის გაფორმება საბოლოოდ მოხდა 22 თებერვალს. თუმცა, სავარაუდოდ, საქმე მხოლოდ ფორმალური კოჰაბიტაციის დასრულებით არ ამოიწურება და როგორც სიმპტომებს ეტყობა, სახეზეა ყოფილი მმართველი „ნაციონალური მოძრაობის“ სწრაფი ტემპებით მარგინალიზების ტენდენციაც.

პროცესის კატალიზატორი გახდა ფინანსთა სამინისტროს საგამოძიებო სამსახურის გადაწყვეტილება, რომლის თანახმად, 23 თებერვალს დაიბარებენ და ამავე უწყებაში მძიმე ბრალს წაუყენებენ თბილისის მერს გიგი უგულავას. საგამოძიებო სამსახურის ინფორმაციით, ბრალდება მოიცავს ორ დამოუკიდებელ ეპიზოდს - გამოძიების პროცესში მოპოვებულ მტკიცებულებებზე დაყრდნობით გახსნილია იმჟამინდელი ხელისულების მიერ ტელეკომპანია „იმედის“ ხელში ჩაგდების დანაშაულებრივი სქემა და უტყუარად დადასტურებულია, რომ მისი განხორციელების ერთ-ერთი მთავარი მონაწილე გიორგი უგულავაა. ხოლო მეორე ეპიზოდი ეხება საბიუჯეტო თანხის გამოყენებით ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის საქმიანობისთვის თვალთმაქცურ დაფინანსებას, რომლის ორგანიზატორიც უგულავა იყო. თბილისის მერი უგულავა პასუხისგებაში მიცემულია შესაბამისი მუხლებით და მიმდინარეობს გამოძიება.

დიდი მიხვედრა არ სჭირდება იმას, რომ საქართველოს პრეზიდენტმა, თბილისის მერმა და „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ გენერალურმა მდივანმა ივანე მერაბიშვილმა საკუთარი წყაროებით იცოდნენ საგამოძიებო სამსახურის ამ გადაწყვეტილების შესახებ და მათ იმავე დღეს კოორდინირებული პიარ-აქცია, ნამდვილი საინფორმაციო შტურმი მოაწყვეს ნაციონალური სატელევიზიო არხებით. თუმცა, ჩემი აზრით, სრულიად უშედეგოდ.

"თბილისის მერიას ვერ დაეპატრონებიან... თუ ჩემი ქვეყნის თავისუფლების გზა გადის ომზე, მე ვიყავი ომში და მზად ვარ კიდევ წავიდე; თუ ჩემი ქვეყნის თავისუფლების გზა გადის ციხეზე, მე მზად ვარ, ასევე წავიდე ციხეში; თუ ჩემი ქვეყნის თავისუფლების გზა გადის სიკვდილზე, მზად ვარ წავიდე ამაზე, მაგრამ შიზოფრენიულ, გიჟურ, ჩანასახოვან დიქტატურას არასდროს არ შევეგუები", - განაცხადა 22 თებერვალს თბილისის მერმა გიგი უგულავამ.

აქ, როგორც იტყვიან, კომენტარიც კი ზედმეტია. წარმოიდგინეთ, რა ჯაფა დაადგებოდათ საქართველოს პარტნიორი ქვეყნების დიპლომატიურ მისიებს, რომ მათი ქვეყნების მთავრობებისათვის ჯეროვნად განემარტათ თბილისის მერის ეს ფრაზა?

მე მგონია, რომ ივანიშვილს უკვე აღარ სჭირდება არავითარი პიარი დასავლეთისათვის დასარწმუნებლად, თუ რა ძალასთან აქვს საქმე. უთარგმნონ გიგი უგულავას და ვანო მერაბიშვილის 22 თებერვლის, მთავრობის და საგამოძიებო ორგანოების მიმართ სიძულვილითა და ირონიით გამსჭვალული ფრაზები და დასავლეთი იქით შეეხვეწება ივანიშვილს, ესენი რაც შეიძლება ჩქარა მოაშორე აქედანო. რადგან თანამდებობის პირების საფინანსო დანაშაული ეს არის ის თემა, რომლის პოლიტიზება დასავლეთში აღიქმება სასამართლოზე ზეწოლად და ამავე მიზეზით, ბრალდებული პოლიტიკოსის თანამებრძოლების მხრიდან კომენტარებსაც კი არ ექვემდებარება.

საერთოდ წარმოუდგენელია, რომ ნორმალურ ქვეყანაში, რომელიმე პოლიტიკოსი არ მივიდეს გამომძიებელთან დაკითხვაზე და იგი სასამართლოს ძალით აიძულონ, ანდა რომელიმე ევროპული ქალაქის მერს საამაყოდ მიაჩნდეს, რომ მმართველი პარტიის აქტივისტების დასასაქმებელად ბიუჯეტის ხარჯზე შექმნა სპეციალური სამსახური, რითაც თურმე უმუშევრობის პრობლემა გადაუწყვიტა ათასობით ადამიანს. ასევე ძნელად იპოვით ნორმალურ ქვეყანას, სადაც ყოფილი პრემიერ-მინისტრი და მთავარი ოპოზიციური პარტიის გენერალური მდივანი დაეთანხმოს იმ მერის მოადგილედ დანიშვნას, რომელსაც რამდენიმე საათში მძიმე ბრალდებას წაუყენებენ. უფრო მეტიც, საქართველო ალბათ ერთადერთი ქვეყანაა, სადაც დედაქალაქის მერის მოადგილედ მუშაობს კიბერდანაშაულის ორგანიზებაში ბრალდებული პირი, რომელიც გირაოს სანაცვლოდ არის ციხიდან განთავისუფლებული.

აქ აშკარად გვაქვს საქმე პოსტსაბჭოურ ფენომენთან, რასაც არაფერი აქვს საერთო ევროპულ პოლიტიკურ აზროვნებასთან, რომლისთვისაც ხელების ქნევა და პოლიტიკური თანამებრძოლისადმი ყველა სახის პოლიტიკური სოლიდარობა მთავრდება იქ, სადაც ამ უკანასკნელის მიმართ საგამოძიებო მოქმედებები იწყება. ამიტომ, რამდენიც არ უნდა ისაუბრონ უგულავამ, მერაბიშვილმა და სააკაშვილმა ევროპულ ცნობიერებაზე და ფასეულობებზე, მათი სახით საზოგადოებას საქმე აქვს ქართულ პოლიტიკურ ტრადიციაში ბოლო ხანს დამკვიდრებულ ქცევის ტიპთან, როდესაც ოპოზიცია ან ქუჩისკენ იყურებოდა, ანდა დესტაბილიზაციით და მსხვერპლად წარმოჩენით ცდილობდა ყურადღების მიპყრობას. „ნაციონალური მოძრაობის“ შემთხვევაში თარიღი, 19 აპრილია განსხვავებული, თორემ შეხვედრის ადგილი, რუსთაველის გამზირი, ამჯერადაც უცვლელია.

ცხადია, ანგარიშგასაწევია და აუცილებლად უნდა ითქვას, რომ 1 ოქტომბრის არჩევნებში გამარჯვებული „ქართული ოცნების“ მხრიდან დამარცხებულ პოლიტიკურ ძალაზე სხვადასხვა ფორმით დიდი ზეწოლა განხორციელდა, მაგრამ „ნაციონალური მოძრაობის“ მარგინალიზება მაინც იმაზე სწრაფად მოხდა, ვიდრე მათი ყველაზე დიდი მოწინააღმდეგე იოცნებებდა. 19 აპრილისთვის დანიშნული მიტინგის თვენახევრით ადრე დაანონსებაც სრული სასოწარკვეთის გამოვლინებაა, რადგან ყოფილმა მმართველმა ძალამ არ იცის, თუ რას უპირისპირდება კონკრეტულად. ივანე მერაბიშვილის დევიზი - „შემოგვიერთდით, რათა ჩვენ დღევანდელ ხელისუფლებას დავანახოთ, რომ ქართველი ხალხის ნება ურყევია და ჩვენი მომავალი არის დასავლეთისაკენ და ჩვენი მომავალი არ არის რუსეთისაკენ” - დაცლილია შინაარსისაგან და აშკარად დროშია აცდენილი. თუ მაინც და მაინც, ასეთი მიტინგის ორგანიზება 25 თებერვალს უფრო უპრიანი იქნებოდა. თარიღიც სიმბოლურია და თანაც, რაკი იმ დღეს რუსთაველის გამზირზე ხალხს ირაკლი წერეთელიც აგროვებს, მიტინგიც უფრო შთამბეჭდავი გამოვიდოდა.

ახლა კი, როცა ივანე მერაბიშვილი თბილისის ვიცე-მერად დაინიშნა მერობის პერსპექტივით, კაცმა არ იცის, ვინ უხელმძღვანელებს 19 აპრილის მიტინგისათვის რაიონებიდან ხალხის ჩამოყვანის ორგანიზებას. ერთი სიტყვით, „ნაციონალური მოძრაობა“ სრული თვითგანადგურების წინაშეა და მან, შესაძლოა, დათქმულ მიტინგამდე ვერც კი გასტანოს. ასეთი ასიმეტრიული სტრატეგიით ყოფილი მმართველი პარტია არათუ ახალ მომხრეებს ვერ შეიძენს „პატრიოტული თუ აკადემიური წრეების“ სახით, არამედ იმათაც დაკარგავს, ვინც ჯერ კიდევ შემორჩა. და თანაც დაკარგავს არა მხოლოდ ქვეყნის შიგნით, არამედ ქვეყნის გარეთაც, სადაც „ნაციონალური მოძრაობის“ ლიდერების განუწყვეტელმა გზავნილებმა მათზე განხორციელებული დევნისა თუ ზეწოლის თაობაზე, როგორც ჩანს, უკვე ყველას ძალიან მოაბეზრა თავი.

Tags: პოლიტიკა, ბლოგი, ნაციონალური მოძრაობა



ყურადღება!
რადიო თავისუფლების ქართული რედაქციის ვებსაიტზე ფორუმებით სარგებლობისთვის აუცილებელია რეგისტრაციის გავლა.

რეგისტრაციის გასავლელად დააჭირეთ ვებსაიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში მოთავსებულ ბმულს „რეგისტრაცია“. (რეგისტრაციის გავლის შემდეგ ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას. ყურადღება მიაქციეთ, შეტყობინება თქვენი ელექტრონული ფოსტის spam-ში ხომ არ აღმოჩნდა.) კომენტარის დასაწერად არ დაგავიწყდეთ საიტზე შესვლა.
ეს ფორუმი დაიხურა
კომენტარების რიგი
კომენტარები: გვერდი გვერდების რაოდენობა 3
ავტორი: ანონიმი
08.03.2013 15:29
საბჭოთა დემოკრატიის მიერ დალეწილ ქვეყანაში გამარჯვებული ძალა თუ არსებობს ის ქვეყნის დამლეწავი ძალაა!!!

ავტორი: ანონიმი
04.03.2013 12:50
ნათია მეგრელიშვილი არის მოაზროვნე ადამიანი, არც არავის ემონება და არც არვის აღმერტებს, ობიექტურად ცდილობს შეაფასოს სიტუაციები, არ არის მლიქვნელი და ბრბოში არ არის.

ავტორი: NATIA
03.03.2013 22:58
ძალიან კარგი, თუ გავს...
ჩემთვის კომპლიმენტია - ჭკვიანი და მშვენიერი ქალბატონია!

ავტორი: joni საიდან გვწერთ: franciidan
03.03.2013 22:35
აბა ვინ მიხვდება "მიხეილ ლომგული" ოქტომბრის არჩევნების შემდეგ; რომელ ქვეყანაში მოძუძგავს;)?
ბატკა ლუკაშენკო ეპატიჟება და წავა,)?

ავტორი: ლიი
03.03.2013 20:30
ის ნათია ამ NATIA-ს ძალიან გავს. ;)

ავტორი: ნატურალი
03.03.2013 20:06
თითქმის ყოველი რეჟიმი ტოვებს მისი რაობის ადეკვატურ მონუმენტს

სტალინის დროს გულაგი

ბრეჟნევის დროს ბამი

მიშა აღმაშენებლის გამზირს ტოვებს

ერთი უკანა ეზოებში უნდა შეიყვანო ნათია მეგრელიშვილი და ჩამოფხატული ინ და ექსტერიერის გაცნობის მერე ბინებში ჩამოატარო და აკითხინო თვეში ერთი სული იმაზე მეტ თანხას თუ ხარჯავს საკვებში

რასაც მეგრელიშვილი მაკიაჟში და პარიკმახერებში

ან როგორ გონორით და პათოსით გვამუნათებს ეს დედაკაცი

ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 19:52
ნათია მეგრელიშვილი არაფერს არ "იჭამს" ზოგიერთებისგან განსხვავებით..
თქვენ გშურთ მისი სითამამის, მისი გულწრფელობის და მისი პატრიოტიზმისაც.

ქალბატონო ნათია, ღმერეთმა გვიმრალოს თქვენისთანა, საქართველოს ნამდვილად გულშემატკივარი ქართველები.

ქ-ნ ნათიას თვითონ არ დაუდია კომენტარი აქ. მე გადმოვიტანე ამონარიდი მისი სტატიიდან გაზეთ "24 საათი"- დან.

ავტორი: ლიი
03.03.2013 19:18
"გაათმაგებული ენერგიით. აუცილებლად დადგება დრო, ძვირფასო პოეტებო და მხატვრებო, როცა მრავალი თქვენგანი იდაყვებს დაიჭამთ სინანულისგან, მაგრამ გვიან იქნება! "
ნ. მეგრელიშვილი
჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻/
გამოდის, რომ ნ. მეგრელიშვილი უკვე იჭამს. ეგ არ არის კარგი ამბავი.

ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 18:32
უკანასკნელ პერიოდში მოვისმინეთ ასეთი განცხადებებიც - "საქართველოში ანომალიური სიტუაცია იყო 1 ოქტომბრამდე. ძალადობა მედიაზე და ბიზნესზე". ეს სიტყვები ხშირად გვესმის, მაგრამ ძალიან ცოტაა ამის დამამტკიცებელი არგუმენტი.
მე, რიგით მოქალაქეს შემდეგი კითხვები მიჩნდება: საქართველოში უკანასკნელი 7 წლის მანძილზე გამოდიოდა ასობით გაზეთი და ჟურნალი, რომელიც ოპოზიციურ ხაზს ატარებდა, ბეჭდავდა პრეზიდენტისა და ნაცმოძრაობის არამხოლოდ კრიტიკას, არამედ უშვერი სიტყვებით ილანძღებოდნენ, მაგრამ ეს მათთვის არავის აუკრძალავს. არსებობდა ტელეარხები, სადაც წინა ხელისუფლებას კრიტიკის ცეცხლში კი არ ატარებდნენ, არამედ დასცინოდნენ, შეურაცხყოფას აყენებდნენ საკუთარი ქვეყნის პრეზიდენტს. შოუების სტუმრები კადრულობდნენ ქუჩური ტერმინებით საუბარს და დედის გინებასაც არ ერიდებოდნენ. ჩვენ ხომ დებილები არ ვართ?ჩვენ ხომ ამისცოცხალიმოწმეები ვართ?- რას ნიშნავს მედიაზე იყო ზეწოლა?სად ჩანს ზეწოლა?იქნებ ბოჰემურ სალონს, "საკანი N5"-ს შეუშალეს ხელი?! ვინ დასაჯა"უცნობი" გაჩეჩილაძე, რომელიც საჯდომზე მიბჯენილი ღამის ქოთნით დარბოდა "საკანში" და კიოდა: "მიშა, მიშააა, გივი, გივიიი?!" - არ გრცხვენიათ? დააკელით რამე "კავკასიის", "მაესტროს" ან "მეცხრე არხის" გადაცემებში? ამას უწოდებთ ზეწოლას?საბჭოთა კავშირში არ გიცხოვრიათ და არ იცით, რა არის ცენზურა?! აღარაფერს ვამბობ იმაზე, რომ წარმოდგენა არ გაქვთ თვითცენზურის არსებობაზე, განსაკუთრებით ჟურნალისტიკაში!

რაც დაუწუნეს წინა ხელისუფლებას, იმას იმეორებენ ოღონდ

გაათმაგებული ენერგიით. აუცილებლად დადგება დრო, ძვირფასო პოეტებო და მხატვრებო, როცა მრავალი თქვენგანი იდაყვებს დაიჭამთ სინანულისგან, მაგრამ გვიან იქნება! "
ნ. მეგრელიშვილი

ავტორი: ლიი
03.03.2013 18:19
ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 13:53
""ახლა, როცა ყველა ახალი მინისტრი თუ ნებისმიერი რანგის ჩინოვნიკი თანამედროვე სისტემებით აღწურვილი, ლამაზი თანამედროვე შენობიდან და კაბინეტიდან გვესაუბრება, არავის ახსოვს, რომ 9 წლის წინ ეს იყო ყავისფერი, გაცრეცილი ხის კედლებით და ძველი წითელი ხალიჩებით ჩაჟამებული შენობები....."

჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻჻
კიდევ ერთხელ მოგესალმებით.
9 წლის წინ ცოცხალი იყო უამრავი ადამიანი, რომელიც მიშას სისტემამ შეიწირა. მათ შორისაა ჟვანია, გირგვლიანი, რობაქიძე, ვაზაგაშვილი, წკრიალაშვილი, აფრასიძეები და სხვანი და სხვანი. 9 წლის წინ ძალიან ბევრ ადამიანს და ოჯახს ელოდა წამება, არაადამიანური მოპყრობა, დამცირება, ძარცვა, გამწარება... გაპარტახება!
ამის გაგონება არ გინდათ. სამწუხაროდ, უკვე სულ ერთია. ახლა იმართლონ მიშამ და მისმა გუნდმა სასამართლოებში თავი კაბინეტებით და მარჯანიშვილის გამზირით.

ადეიშვილი, შაშკინი, კალმახელიძე, დათა ახალაია და კიდევ მრავალი რატომ არიან გაქცეული და მიმალული? შეიტანონ სარჩელი სტრასბურგის სასამართლოში. გზები დაუგიათ, კაბინეტები და ციხეები გაურემონტებიათ, საავადმყოფოები აუშენებიათ. მართალია, არა მთელი ქვეყნის მასშტაბით და არც თუ ისე ხარისხიანად, მაგრამ მაინც.
პოლიტიკური ნიშნით დევნას რომ გაჰყვირით, შეიტანეთ სარჩელი, სადაც გინდათ. ეს სისხლის სამართლის დანაშაულია. ასე რომ, პროცესი მოგებული გაქვთ. ;)

ავტორი: გოგია საიდან გვწერთ: გოგიეთიდან
03.03.2013 18:09
ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 13:53-თანამედროვე სისტემები დროსაც მოაქვს, თქვენეული ლოგიკით ელნათურის შემოტანა მხოლოდ ლენინის დამსახურებაა...რაც შეეხება ავტორის ინტელექტუალურ დონეს, მოგახსენებთ, რომ ტერმინი "გააშენა" მიესადაგება ბაღს, ვენახს...არაფრით შენობასა და ნაგებობას....უფრო თუ ჩავღრმავდებით -დედამიწის ზურგზე აღმშენებლობა მხოლოდ ნაციონალებსა და მიშას შეძლებიათ...და ბოლოს ავტორი არაფერს ამბობს იმ ძალადობაზე, თვითნებობასა და უსამართლობაზეც, რომელიც იმავე შენობებიდან "გვესაუბრებოდა"...

ავტორი: ანონიმი საიდან გვწერთ: ლიი
03.03.2013 14:58
ძვირფასებო, გილოცავთ დედის დღეს! ყველას ვულოცავ! განსაკუთრებით კი, ჩვენს საყვარელ ქართველ მამაკაცებს. :)

ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 13:53
""ახლა, როცა ყველა ახალი მინისტრი თუ ნებისმიერი რანგის ჩინოვნიკი თანამედროვე სისტემებით აღწურვილი, ლამაზი თანამედროვე შენობიდან და კაბინეტიდან გვესაუბრება, არავის ახსოვს, რომ 9 წლის წინ ეს იყო ყავისფერი, გაცრეცილი ხის კედლებით და ძველი წითელი ხალიჩებით ჩაჟამებული შენობები. აღმაშენებელის გამზირი, რომელიც უკვე აღარ ჩანდა და ნაგავში და სიბინძურეში იხრჩობოდა, ახლა არ მოსწონთ და ამბობენ: „ საავადმყოფოს დერეფანს დაამსგავსაო“ - ნეტა რომელ საავადმყოფოებს გულისხმობენ, მიშამ რომ გააშენა თუ 90-იან წლებში, თუ უფრო ადრე რომ იყო?""

ავტორი: ნ. მეგრელიშვილი
" 24 საათი"

ავტორი: ანონიმი
03.03.2013 12:42
Neitrali ,
რატომ შეიწუხე თავი ნიკის ძებნით... შენი კომენტარი თვითონ ღაღადებს, რომ ნეიტრალი ხარ !

კი....ნამდვილად...

Alisher,
ყოჩაღ, რა კარგად გცოდნიათ ქართული მარნეულელ აზერ.ებს!)) მასეთი კაი ქართული თვით დიდმა გრამატიკოპულომაც არ იცის.

იმდენი შენ რა გითხარა, შენ მარნეულელი და თან Alisher-ი იყო.

ეგ პასუხი ბაქოდან არ მინახია (არც ვაპირებ!), მაგრამ ვიცი რა დებილობა იქნება... ნაძირალები აქ თუ გვყავს, რა... ბაქოში გამოილევიან ?

ავტორი: Alisher საიდან გვწერთ: Marneuli
02.03.2013 23:45
ძალიან ვცემდი პატივს მიშას, მაგრამ აზერბაიჯანულ სეპარატიზმზე და აზერაბაჯანის საქმეებზე მასლასთით ეგ მგონი სხვა ჩვენი მეზობლისა საქმეს ჩადის. აი პასუხიც ბაქოდან
http://1news.az/politics/20130302114108762.html

ავტორი: Neitrali
02.03.2013 22:53
ივანიშვილი არ მომწონს, მაგრა ამ ყავლგასმულმა სულ რაღაც ერთი კვირის განმავლობაში ძირგამომთხრელი ინფორმაცია გააკეთა ქართულ ბანკებზე, ცანცარულად ილაპარაკა სეპაეარიზმის საფრთხეზე ქვემო ქართლსა და ჯავახეთში, კინაღამ ჩაშალა წინდაუხედავი განცხადებით ქართUლი ღვინის რუსეთის ბაზრზე დაბრუნები საკითხი. რომელი ერთი უნდა ჩამოითვალოს? გაიტანეთ რა ეს სააკაშვილი , ვადაგასულია და საშიშია უკვე ჯანმრთელობისთვის. და დაუტოვეთ ავლაბრის რეზიდენცია და რუსთავი 2 , რომ ცოტა გაერთოს:)))

ავტორი: joni საიდან გვწერთ: franciidan
02.03.2013 21:25
ანონიმს!
ვა რა მიპასუხე ეგეთი;))???
დღეს მინდოდა მოგხმარებოდით, მიშუას რეზიდენციასთან ჯაჭვის " გაჭიმვაში";))! მაგრამ მითხრეს არ გვჭირდებაო
ბევრი ხალხი მოვაო;))!! ვერ გათვალეთ ეტყობა;))!!
ეეეჰჰჰ თქვენ არაფერი გეშველოთ მეტი არააა ჩემი მტერი;))!!

ავტორი: ანონიმი
02.03.2013 19:23
სხვა ანონიმს, ვეთანხმები 100 %-ით!!!

ჯონი, გიპასუხე მაგრამ ეტყობა მოდერატორს არ მოეწონა.. ))

ეხლა საქმე... ესეიგი ბაჩო ახალაიას ვერაფერი დაუმტკიცეს და ეხლა იმაზე იჭერენ, რომ თურმე პატიმარ-კრიმინალს თავისი დაკითხვით, თუ შეკითხვებით ნერვები აუშალა, მერე ამ პ ე რ ს ო ნ ი ს ნერვების აშლას მოჰყვა ბუნტი და საპატიმროდან გაქცევის მცდელობა და აი, ის პროცესი რომ შეაჩერა (როგორც ეს ყ ვ ე ლ ა ქვეყანაში ხდება!!!!!!!!!!!), ეს ყოფილა მისი დანაშაული.

ავტორი: ანონიმი
02.03.2013 17:40
ბატონო კობა
აქუბარდიას მოუსმინეთ? თურმე ბიძინა ივანიშვილი ათლეტური აღნაგობის ყოფილა.....
ნაციონალები საეჭვოდ გასუქებულები, ჯერ ერთი ქართველი კაცების 80% შევსებული და ჩაკურატებულია.ისე როგორც ქალები.
ეს ნათქვამი არის გაუგონარი, გამაოგნებელი ფარისევლობა, მლიქვნელობა, ან ჟურნალისტი ასეთ რამეს უნდა ლაპარაკობდეს?
ივანიშვილი ათლეტურია???!!!!
და აქუბარდიას კოლეგა-თანამოაზრეები არ დგანან დაოთხილები? უკანა თათებზე? ეს სიტყვები სხვა რას ნიშნავს.
ასე აპირებთ ჟურნალისტები მუშაობის გაგრძელებას? რამდენ რამეს გვატყუებდით და გვაყრიდით თვალში ნაცარს.
ნინო ჟიჟილაშვილის "დაჟინებით ითხოვს" მეგონა მაგარი და აქუმ რეკორდი დაამყარა.
გილოცავთ ქართული ჟურნალისტიკის თავისუფლებას და გამარჯვებას.

ავტორი: joni საიდან გვწერთ: franciidan
02.03.2013 03:02
ნათიას!

გამარჯობა ნათია როგორ ხარ?

კმაყოფილი არ ვარ;))!! იცი რატომ? იმიტომ რომ ძალიან

გაწელა, მიშიკოს ბანდის წევრების, გლდანის ციხეში

გამოკეტვა!
-------------------------------------------------------------------

ჟიმჟიმი და წივილ კივილი, ამ თვის ბოლოს ნახეთ

თქვნი ნაცებო;))! აი გაბედოს დაიფრინოს;))!

იქნებ პუტინი მორბოდეს თქვენი საცოდაობით დამწვარი

თქვენ საშველად;))! შეეშვით ცოდვები არიან ეგრე მაგათ

მეც ვერ დავსჯიდიო;))!

აი 19 იქნება თქვენი კვნესა ტირილი;)! 26 მაისი სანატრე

ლი გაგიხდებათ!! ეხვეწეთ შემდეგ ბიძოს სპეცნაზი

მოგაშველოთ, ხალხმა თავები არ დაგიხეთქოთ))!

ავტორი: NATIA
01.03.2013 17:59
ჯონი,
კმაყოფილი ხარ ახალი მთავრობის ?))

ავტორი: ვაკელი
01.03.2013 17:26
მაგარი როა, იმიტომ აქვთ ქოცებს ჟიმჟიმი ერთ ადგილას,ემანდ მართლა არ დაგვიფრინოს მთავრობიდანო, მაგარი შესახედები კი იქნებიან უსკამებოთ !!! :)

ავტორი: გოგია საიდან გვწერთ: გოგიეთიდან
01.03.2013 15:40
ავტორი: ანონიმი
01.03.2013 14:34
მიშა ისევ მაგარიაააააააა;))))???
---------------------------------
შენ ხუმრობ და მიშა მართლა მაგარია !-მართლა ქვასავით მაგარია-განსაკუთრებით თავის არეში!

ავტორი: joni საიდან გვწერთ: franciidan
01.03.2013 15:37
მიშუამ დაცვა არ მინდაო;)))!
ველოდები ნასარიძესავით , ცხვირპირ დამტვრეულ მიშუას კომენტარებს რუსთავი 2 ის ეთერით;))!!!
შემდეგ დააბრალოს ბიძოს, როგორ არ დაიცვა;))!!!
რაც მოგივა დავითაო, ყველა შენი თავითაო;))!!!

ავტორი: ანონიმი
01.03.2013 14:34
მიშა ისევ მაგარიაააააააა;))))???
---------------------------------
შენ ხუმრობ და მიშა მართლა მაგარია !
ამაში თანდათან უფრო დარწმუნდებით, რაც დრო გაივლის.

ავტორი: joni საიდან გვწერთ: franciidan
01.03.2013 13:49
ნაცებს;)))!!!
გაამზადეთ პლაკატები;)))!!! თავისუფლება "მიშუას";))!! თავისუფლება გიგილოს;))!!! თავისუფლება ვანუას;))!! თავისუფლება კოტიეს;))!!
აპატიეთ ქურდობა!!! აპატიეთ ერთი ქვეყნის სამად გახეთქვა!! აპატიეთ ხალხის წამება შეურაცყოფა!!!
---------------------------------------------------------------------
შეემომაქვს წინადადდება; გაანთავისუფლოს მთავრობამ მკურნალიძე, მუხაძე და ყველა მათი "რაზმელი" ვინც აწამებდა და აუპატიურებდა პატიმრებს! დააბრუნონ სასჯელ აღსრულების დაწესებულებაში!!!
დროა გაიგონ და იგრძნონ, ზემოთ ჩამოთვლილმა "პერსონებმა" როგორი დემოკრატია და სამართლებრივი სახელმწიფო ჰქონდათ აშენებული;)))!
მიშა ისევ მაგარიაააააააა;))))???

ავტორი: ანონიმი
01.03.2013 13:12
"ამის მთქმელი იმპიჩმენტს იმსახურებს და იზლოირებას სასწრფოდ, რომ რეგიონულ კონფლიქტამდე არ მიიყვანოს საქმე"
-----------------------------------------
რატომ არ ამბობდი ამას, როდესაც თქვენი აქტივისტები ( არჩევნებამდე) დაძრწოდნენ მთელ სამხრეთ საქართველოში, უმცირესობებს არწმუნებდით რომ მიშას მთავრობა ჩაგრავს მათ და მოუწოდებდით დაუმორჩილებლობისკენ.
არადა, მიშას დროს ( შედარებით სხვა დროსთან) ყ ვ ე ლ ა ზ ე მეტად იყვნენ ის ადამიანები ჩაწყნარებულებიც და შედარებით კმაყოფილებიც.
ეგ თქვენა ხართ, "ოცნებისტები", ყველაფერს რომ ანგრევთ და აფუჭებთ ურთიერთობებს - ამის სხვაზე გადაბრალებას ვერ შეძლებთ !!!

ავტორი: მაჰმუდი
01.03.2013 10:58
ავტორი: Qaquca
01.03.2013 02:12

ქოცებო ძირი გამოთხრილი გაქვთ უკვე))).............
მიდით მერე მოუწყვეთ იმპიჩმენტი...მაგრამ სად გაქვთ მაგის თავი??? )))

ავტორი: Qaquca
01.03.2013 02:12
სააშვილის მომხრეებო, აჰა, ინებეთ თქვენი ბელადის მორიგი ძირგამომთხრელი განცხადება.
http://www.radiotavisupleba.ge/archive/geo-news/latest/1001/1001.html?id=24915834
ამის მთქმელი იმპიჩმენტს იმსახურებს და იზლოირებას სასწრფოდ, რომ რეგიონულ კონფლიქტამდე არ მიიყვანოს საქმე

ავტორი: ანონიმი
28.02.2013 21:55
"დააპატიმრეს სახელმწიფოსთვის ზარალის მიყენებისთვის!" - ეს გვესმის დღეში 24 საათი...კვირაში 7 დღე.))))))

უნდა ვაზღვევინოთ, აბა რააა...
მაგრამ ვაზღვევინოთ ყველას, ვინც წინა 9 წლის განმავლობაში ზარალი მიაყენა სახელმწიფოს და თან დავითვალოთ, ვინ უფრო მეტი ზარალი მიაყენა მაშინდელმა ოპოზიციამ თუ მაშინდელმა მთავრობამ.

როცა მათ რამოდენიმე თვე რუსთაველი გადაკეტეს, მოძრაობას ხელი შეუშალეს, მთელი ის გარემო აყროლებულ ტუალეტად აქციეს და ამ ქმედებით დიახაც რომ ბევრმა ინვესტორმა თავი შეიკავა ჩვენთან ურთიერთობაზე, იმიტომ რომ არეულ ქვეყანაში ბიზნესის დაწყება შეუძლებელია.

დაითვალა ვინმემ ის ზარალი?

დაითვალა ვინმემ, რამდენი მილიონი ზარალი მიადგა ქვეყანას, როცა ისინი გზებს ხერგავდნენ;
დაგავიწყდათ, 2007 -ში ნატოს სამიტის წინ, ქუჩაში ბრბოს ( დიახ,ბრბოს!) უგნური ქცევა, რამაც ჩვენ ნატოს საგზური დაგვაკარგვინა?
არადა წინააღმდეგ შემთხვევაში ნატოს მფარველობა დაგვიცავდა 2008-ის ომისაგან.
დაითვალა ვინმემ ეს უზარმაზარი ზარალი? - არადა ამას ორგანიზებას კონკრეტული "პოლიტიკოსები" უკეთებდნენ...
რატომ არ მივცემთ მათ პასუხისგებაში?

დაითვალა ვინმემ ის ზარალი? და რატომ არ ითვლიან ?

ავტორი: ანონიმი
28.02.2013 14:28
ავტორი: გიჟი
28.02. 13:23
,,რა განსხვავებაა ბიძინას მონასა და მიშას მონას შორის"

შენ ,ჩემო კარგო, გიჟი არ ხარ, გიჟი ის არის,ვისაც უნდა რომ ხალხი ერთმანეთს დაატაკოს,პარლამენტში კი წყნარად იჯდეს,,კონსტიტუციური უმრავლესობა" და ოპოზიციის გაგონებაც არ აწუხებდეს!
მე კი შენსავით მინდა,რომ სწორედ პარლამენტში ამტვრიონ ცხვირ-პირი ერთმანეთს და ჩვენ პოლიტიკაზე საერთოდ არა ვფიქრობდეთ,სწორედ ეს უნდა მიშას და ამიტომ ვარ მისი მომხრე,თორემ მონა არც მეფის და არც ღმერთის არაა ადამიანის ღირსების საქმე.

ავტორი: გიჟი საიდან გვწერთ: საგიჟეთიდან
28.02.2013 13:23
ივანიშვილს თავისი დაცვის უფროსი დაუყენებია სახელმწიფო დაცვის უფროსად. ნორმალურია რომ მიშამ უარი თქვა.ბიძინა კგბეს თანამშრომელი მისი დაცვის უფროსი მისი კოლეგა აბა სხვა ვინ იქნება. პირში ემუქრებიან დაგხოცავტო როგორ ენდობი დაცვას.
ახლა პრეზიდენტი უნდა აარჩევინონ პარლამენტს რამაგარი დემოკრატიაა რუსული დიქტატურა სახეზე იქნება ცოტახანში. ერი გონებაშერყეულია უარესობისკენ მიდის თავებს იწვავენ უკვე შოკისგან
19 აპრილს გადაწყდება ჩვენი ბედი შეგხედავს მსოფლი რასაც იზავ ისე მოგექცევიან.თუ არ დააფიქსირებს დასავლეთისკენ სწრაფვას უმრავლესობა მაშინ ქართველი კაცები ვიქნებით ჩმორები მერე ვინც ჭიქას აიღებს და გაუმარჯოს საქართველოსო იტყვის დედის საგინებელი კი არა საცემი კი არა დასაკოდი იქნება გავა ოცდაატი წელი და ანდრონიკაშილისმაგვარდ ლიკლიკაძის დამაჯერებლობიტ დაწერს ვინმე განატლებული და მოგვიყვება დღევანდელ ამბავს როგორც შეცდომას ერისას.
რუსი ოლიგარქის "ზამაშკები" ააქვს უკვე ქველმოქმედს ვერ ხედავთ.მიშა ვინ არის ან ბიძინა, გამოვფხიზლდეთ, რა შვებაა ვინ მოგვაჯდება თავზე რას ვებრძოდით რატო არ გვაგიჟებს ის ფაქტი რომ ადგილობრივ არჩევნებს არ ელოდებიან და მთელი ძალაუფლება უნდა ჩაიგდონ ხელში ხალხს რა აწყობს შერეული მტავრობა რომ აკონტროლონ ერთმანეტი.
ახლა პრეზიდენტის არჩევა პარლამენტისგან ხმა ამოვიღოთ ამაზე არავისტი ვარ არავის დიქტატი არ მინდა რუსი არ მინდა ჯერ ძალა ჩვენ ხელშია რა გვჭირს.
გავიდეთ ამ ახალ მთავრობას გავახსენოთ ეს ძალა, შევახსენოთ რომ ჩვენ ავირჩიეთ, რომ არაფერი შეგეშალოსო ცინიკოსები გახდნენ ჩვენი სახელით ბლატაობენ ძალადობენ მოგვატყუეს კიდევ გვატყუებან კაიფობენ დასაწყისშივე ჩავუკლათ თორე მერე რუსი მოვა და რაც რუსეთშია ის იქნება ჩვენთანაც.
ივანიშვილი თავის ბიზნეს კი არ იცავს მარტო ეხლა უკვე თავის და თავის ოჯახის სიცოცხლეს, ჩვენ ვკიდივართ .
გამოვფხიზლდეთ სანამ გერძე გვიდგა დასავლეთი და ითხოვს ბოლო პასუხს ჩვენ გადავწყვიტოთ ლიდერების გარეშე რა განსხვავებაა მიშას მონასა და ბიძინას მონას შორის ხალხო
ჭეშმარიტება ხომ ის არის რომ რუსი ველურია და არ გვინდოდეს ველური ჩევნ უშველოთ ჩვენ ქვეყანას და ჩვენ ტავებს თუ იმის შეგეშინდებთ რომ სამსახურიდან მოგხსნიან მაშინ რა შეცვლილაა კიითხეთ თავებს.

ავტორი: მელანქოლიკოსი
28.02.2013 00:43
მას შემდეგ რაც ამ რადიოთი "დაისს" აღარ გვასმენინებენ და ლენონით საქმეს გვიჩმახებენ, გრიგოლ რობაქიძის, ილიას ან გიორგი შარვაშიძის გაცნობის მაგივრად მამარდაშვილს გვტენიან თავში ამქვეყნად ბევრი აღარაფერი მიკვირს!

ავტორი: უსინდისო
28.02.2013 00:42
მადლობა ანონიმო გენაცვალე, მაგრამ მე სხვა რამ მაინტერესებს, შეიძლება თუ არა ამ გამოკითხვით გავიგოთ ვის რამდენი მხარდამჭერი ყავს , არსი და მიზანი მაინტერესებს ამ გამოკითხვის

ავტორი: Rambo
28.02.2013 00:13
ეს მოსკოველი ანატოლი რეებს მიედ-მოედება,თუ ვინმეს შეგიძლიათ,გთხოვთ , ამიხსენით !?

ავტორი: ანონიმი
28.02.2013 00:03
"უსინდისო", შენ სინდისიანი ჩანხარ... ხალხის უმეტესობა კი მართლაც უსინდისო აღმოჩნდა. უპირო, უგონო, შტერი, დღეს რომ ერთს იტყვის და ხვალ მეორეს.
არ ვვარგებულვართ ქართველები, არააა...
ცოტა, ცოტაა კარგი.

ავტორი: უსინდისო
27.02.2013 21:41
ადამიანურად გთხოვთ, ამიხსენით, არ ვხუმრობ,
თუ 52 % ფიქრობს რომ ნაცებსა და ოცნებას შორის გარიგებაა, რა გამოდის, 52 % არავის ენდობა?
37% ფიქრობს რომ არ ხდება გარიგება, ვინ არის ეს, ვისი მოხრე? ორივესი არეული?
თუ მარტო ერთერთის , მაშინ 37% ვისა?
რას ამბობს ეს გამოკითხვა, ჩემზე ჭკვიანებს ვთხოვ ამიხსნას. არ ვხუმრობ, ამიხსენით, გთხოვთ.
რეზონანსზე შედით და იქ ნახავთ, თუ ჩემი არ გჯერათ.
15 თებერვლის მონაცემია

ავტორი: Анатолий საიდან გვწერთ: Москва
27.02.2013 20:01
იგორ როდიონავს უფლება არა აქვთ ჩაატაროს რუსთაველზე მიტინგი მხოლოდ იმიტომ,რომ იურია როდიონოვი, ოკუპანტი სახელმწიფოს გენერალი!!!

Игорь Родионов не имеют права на проведение митинга на проспекте Руставели, просто потому, что Юрий Родионов,захватчик и оккупант!!!

Igor Rodionov have no right to hold a rally on Rustaveli Avenue, just because Yuri Rodionov, the invader and occupier!

ავტორი: თბილისიდან საიდან გვწერთ: მალხაზი
27.02.2013 19:07
იგორ როდიონავსა და ვანო მერაბიშვილს, ერთნაირი მორალური უფლება აქვთ ჩაატარონ რუსთაველზე დემოკრატიის მოთხოვნით მიტინგი!!!

ავტორი: mematiane
27.02.2013 18:23
პოლიტიკოსები წმინდანები,ნამდვილად, არ არიან. მათ უხდებათ ზოგჯერ ჭეეშმარიტებიდან გადახვევა,მაგრამ ამას ზოგჯერ სიკეთეც მოაქვს ქვეყნისათვის. ტყუილით თუ სიმართლით ,სააკაშვილმა ძნელად წარმოსადგენი მასშტაბურობის მშენებლობა გააჩაღა და რეალიზაციაც გაუკეთა. მარტო უნამუსოს შეუძლია არ დაინახოს ბათუმის, ქუთაისის,სიღნაღის,სვანეთის,რაბათის და ათასი სხვა ობიექტის ჯადოსნური სახეცვლილება.
და ივანიშვილმა ტყუილებით რო გაგვტენა,რამე სასიკეთო შეასრულა? მე არა ვარ პოლიტიკურად დამუხტული,არც არავის მომხრე,მე ვუყურებ და ვამჩნევ მხოლოდ რეალობას. მე მგონია,ვინც არ უნდა ყოფილიყო პრეზიდენტი,რუსეთთან ომი მაინც იქნებოდა, მაგრამ ისიც მესმის,მიშას მაგივრად სხვა რომ ყოფილიყო ,სხვა ქვეყნების პრეზიდენტები ნამდვილად არ ჩაიყენებდნენ თავს საფრთხეში და რუსები თბილისს ააოხრებდნენ. შევხედოთ რეალობას სახეში და შეფასებები ისე გავაკეთოთ.
რამდენად გამოადგება ქართველ ხალხს დღევანდელი პრემიერი მე არ ვიცი,მაგრამ როცა პოლიტიკოსის მთავარი თვისება ბოღმა და შურისძიებაა,როცა პოლიტიკოსს აკლია განათლება და ინტელიგენტობა, ის შეიძლება გამოდგეს მტაცებელ ბიზნესმენად და არა ქვეყნის ლიდერად,რომელსაც პატივს სცემენ სხვა ქვეყნებშიც.

ავტორი: ЮРА
27.02.2013 17:56
ავტორი: luiji
27.02.2013 14:39

შენ და შენისთანები ყველაფერს აიტანენ ოღონდ რუსულ ბაზარზე დაბრუნდეს... გავყიდოთ მეტი პროდუქცია და შევიძინოთ ტრაქტორი... იყიდე- გაყიდე რა ქარვასლაა? იქნებ ქართველი ქალიშვილი მოინდომა ამაღამ საწოლში,უნდა შევუსრულოთ? ასეთი რამეც მომხდარა საქართველოს ისტორიაში!!!! მერედა კერძო საწარმოს კი არ გიმოწმებს რუსი,სახელმწიფო ხარისხის კონტროლის სამსახურს ამოწმებს!!! დამცირების და შეურაცჰყოფის მიზნით,რადგან სხვა არც ერთ ქვეყანას არ მოუთხოვია სახელმწიფო სამსახურის ინსპექტირება!!!დათვლილი გაქვს მაგ შეურაცჰყოფის ფასი? რამდენი ტრაქტორი მოგივა?

მერე ღვინის მწარმოებელმა რატომ უნდა გიყიდოს ტრაქტორი და ტანკი?საბჭოთა კავშირში გგონია კიდევ შენი თავი?კერძო საკუთრება რომ არის დღეს დაშვებული ქვეყანაში,ჯერჯერობით არ მოსულა შენამდე ეგ ინფორმაცია?იქნებ მაგ ღვინის კომპანიების მფლობელებს ბოდრუმში უნდათ მოგებული ფულის დახარჯვა მეძავების გარემოცვაში?

ღირებადაკარგულ ჩარჩ ვაჭრებად გინდათ იქცეს ქვეყანა!!!!
და სხვას ელაპარაკებით ღირსებაზე!!!!

ავტორი: უსინდისო
27.02.2013 16:32
უნდა გაითვალისწინონ თუ არა ტელევიზიებმა მაყურებელთა ნაწილის მოთხოვნა და შეწყვიტონ უსაგნო დებატები უმრავლესობისა და უმცირესობის წარმომადგენელთა შორის?
გამოკითხვის დასრულება 15.02.2013
უნდა შეწყვიტონ(50.562%)
არ უნდა შეწყვიტონ(37.079%)
ასე საკითხის დასმა მაყურებელთა საქმე საერთოდ არაა(6.742%)
მიჭირს
ეს რეზონანსის გამოკითხვაა, მგონი ეს გაზეტი "მიშისტი" არ არის
ეგება დამეხმაროთ , გამაგებინოთ , სერიოზულად ვისისტი ვინ არის ამ პროცენტებიდან ტქვენი აზრით.
ქვემოტ იხილეტ კიდევ მეორე გამოკიტხვა და ვნახოთ ოცნების ნდობიხ ხარისხი. რეზონანსი ამბობს ამას, რუსტავი2 ხომ არა ან პრესა.გი

მიგაჩნიათ თუ არა, რომ "ქართულ ოცნებასა" და "ნაციონალურ მოძრაობას" შორის მიმდინარე მოლაპარაკებები წარმოადგენდა ორ პოლიტიკერ ძალას შორის, საზოგადოების ზურგს უკან გარიგების მცდელობას?
გამოკითხვის დასრულება 22.02.2013
დიახ(52.055%)
არა(41.096%)
მიჭირს პასუხის გაცემა(6.849%)

ბატონო კობა, ამიტომ ჯერ ადრეა ნაცების დასამარებაზე საუბარი.

ავტორი: ანონიმი
27.02.2013 15:51
საბჭოთა ქართულმა დემოკრატიამ ჯერ ზვიადა გავაგდოთ და ვმართოთ ქვეყანაო,გააგდეს საბჭოთა დივერსანტების დახმარებით და ხელმძღვანელობით,ქვეყანაც ბარემ მიანგრიეს,შევარდნაძესაც გზადაგზა დაუჩოქეს,ნანგრევები მართეს, მერე შევარდნაძე გავაგდოთ და ვმართოთ ქვეყანაო,გააგდეს და რაც ნანგრევებისგან დარჩა მართეს,ეხლა მიშას ეჯაჯგურებიან დასაჩოქი ვინმე ჯერ არ ჩანს თავად იუნესკოში ნაშრომი ბ-ნი პაატა შევარდნაძის გარდა. ცოტაც და ისევ ედვარდს თუ არა ალბათ მის შვილო პაატას დაუჩოქებენ და ყველაფერი ოკეი იქნება,დამშვიდდით.

ავტორი: ანონიმი
27.02.2013 14:52
ოცნების საარჩევნოდ დახარჯული ფული, მართლა ბიძინასი გონია ვინმეს ან გჯერატ რომ ის 7 მილიარდი მაგისია.
რა დიდი ფიოლსოფია ჭირდება იმის გაგებას, რომ პირველ რიგში ბანკებს დაითრევს რუსეთი, რომ ამოიღოს დანახარჯი,ეს ხომ ორჯერ ორი ოთხია.

ავტორი: luiji
27.02.2013 14:39
"თუ, რუსეთში, სიტყვაზე, ბავარიული ძეხვი შედის შემოწმების გარეშე, ჩვენ რა, ისევ საბჭოთა კავშირში ვართ, როცა რუსეთიდან ჩამოდიოდნენ და დაოთხილები დავრბოდით, რათა მუცელი გვეფხანა მათთვის?! რით ვერ გამოვედით იმ ეპოქიდან, რით ვერ გადავლახეთ ეს კომპლექსი, რაღაც მონური სურვილი, რომ მათ ვასიამოვნოთ. ეს არ არის აბსტრაქტული კითხვა, ესაა კონკრეტული კითხვა, მით უმეტეს იმ პირობებში, როცა არაფერს კონკრეტულს არ გვპირდებიან", - აღნიშნა სააკაშვილმა.

არქიფო ბატონო, ჯერ ერთი გერმანელებს საკუთარი პროდუქციის მიმართ არ ჰქონიათ ისეთი ძირგამომთხრელი დამოკიდებულება, როგორც საააკშვილის ხელისუფლებამ, რომლის მინისტრები (ცისკარიშვილი და სვიმონიშვილი) "ბადაგონის" და "თიფლის მარანის" ღვიონოებს საჯაროდ ტელეკამერების წინ კანალიზაციაში ასხამდნენ, როგორც ფალისფიცირებულს.
მეორე, გერმანელები, რომლებიც მლსოფლიოს უძლიერესი ეკონომიკა აქვთ, არასოდეს მისცემენ თავს იმის უფლებას, რომ საჯაროდ თქვან ის, რაც სააკაშვილის საუკეთეოს მინისტრმა ოქრუაშვილმა, "რუსეთის ბაზარზე ფეკალიებიც კი საღდებაო".

დაბოლოს მესამე, როსპოტრებნადზორის ინსპექტორების ჩამოსვლა არც მე მომწონს, მაგრამ თუ ეს არის აუცილებელი ბოროტება, რომ ქართული ღვინის პროდუქცია დაბრუნდეს რუსლ ბაზარზე, - ამის ატანა სეიძლება. გავყიდოთ მეტი პროდუქცია და შევიძინოთ ტრაქტორი, ტანკი და თვითმფრინავი. ოღონდ ამას არ სჭირდება ისეთი ისტერიკა, რასაც საააკშვილი აწყობს იმისთვის, რომ პოლიტიკურ ოპონეტბებს საქმე გაუფუჭოს. ბოლო ბოლო მაოხრებელ გზირად რომ გადაიქცა ეგ კაცი ვეღარ ხედავ, შე დალოცვილიო:))

ავტორი: არქიფო
27.02.2013 14:10
"თუ, რუსეთში, სიტყვაზე, ბავარიული ძეხვი შედის შემოწმების გარეშე, ჩვენ რა, ისევ საბჭოთა კავშირში ვართ, როცა რუსეთიდან ჩამოდიოდნენ და დაოთხილები დავრბოდით, რათა მუცელი გვეფხანა მათთვის?! რით ვერ გამოვედით იმ ეპოქიდან, რით ვერ გადავლახეთ ეს კომპლექსი, რაღაც მონური სურვილი, რომ მათ ვასიამოვნოთ. ეს არ არის აბსტრაქტული კითხვა, ესაა კონკრეტული კითხვა, მით უმეტეს იმ პირობებში, როცა არაფერს კონკრეტულს არ გვპირდებიან", - აღნიშნა სააკაშვილმა.

რა არის ამაში ტყუილი რა არ მოგწონთ მწარე სიმართლე, ქართველი ქართველს სულში არ ჩააფურთხებინებს., ამაყია, რუსს კი, მითუმეტს ორი დღით ადრე თითს თუ დაგიქნევს ბიჭო აფხაზებს და ოსებს შენი გულისთვის არ ვაწყენინებო. .
ვტორი: Asineta
27.02.2013 02:19
სააკაშვილი სიცრუის დიდოსტატია , ლიბერტი ბანკმა და თბისიმ დგეს პრეზიდენტი ოფიციალურად ამხილეს სიცრუის გავრცელებაშიhttp://www.liberali.ge/ge/liberali/news/114099/
დიახ, ნაცმძრაობა აგონიაშია და სააკაშვილ-მერაბიშვილის ინტერნეტმრევლი ტყუილად იკბინებით შემოდგომის ბუზებივით

აგონიაში იქნება ქვეყანა, როცა სნგეში ამოვყობთ თავს.
დიახ, სწორედაც სანდო წყაროებიდან გაიგეს რომ მიდის "ფუთფუთი", რუსეთის მიერ ბანკების შესყიდვაზე და იყვირეს.

მიშას ტყუილებზე საუბრობთ, "ოცნებას" რატომ არ თხოვთ მიშას მიტაცებულ ერთ ლარს და გადასახადების ნახევარს
თუ მიშას ტყუილი ბოროტია, ბიძინას ტყუილი ეროვნული და კეთილი.

ავტორი: luiji
27.02.2013 13:55
სააკაშვილის გამოსვლა 26 თებერვალს ეს იყო სიცრუის, ტრაბახის და ქვეყნისათვის, მისი საბანკო სექტორისათვის ძირისგამოთხრის მცდელობა. ამ ადამიანს დაკარგული აქვს უკვე რეალობის შეგრძნება. სირცვილი ზოგიერთ იმ ვაიჟურნალისტს, ვინც ვითომ ამ პრესკონფერენციას ესწრებოდა. კობას კიდევ მადლომა მწარე სიმართლისათვის და ზუსტი პროგნოზისათვის - ნაცმოძრაობის და სააკაშვილის მარგინალიზება იმაზე უფრო სწრაფად მოხდა ვიდრე ბუჯანაძე-ნოღაიდელ-ოქრუაშვილისა

ავტორი: Asineta
27.02.2013 02:19
სააკაშვილი სიცრუის დიდოსტატია , ლიბერტი ბანკმა და თბისიმ დგეს პრეზიდენტი ოფიციალურად ამხილეს სიცრუის გავრცელებაშიhttp://www.liberali.ge/ge/liberali/news/114099/
დიახ, ნაცმძრაობა აგონიაშია და სააკაშვილ-მერაბიშვილის ინტერნეტმრევლი ტყუილად იკბინებით შემოდგომის ბუზებივით

ავტორი: moqalaqe
26.02.2013 23:06
რადიო ,,თავისუფლების" გამყიდველობაზე,რა თქმა უნდა , არ გეთანხმები, ხოლო კობა ლიკლიკაძის კონფორმიზმმა ყველა საზღვარი გადალახა. ძალიან საწყენია.

ავტორი: Rambo
26.02.2013 17:39
დიდი ნიჭი არაა საჭირო,რო მიხვდე, რისთვის მოვიდა საქართველოს მთავრობაში ,,გაზპრომის" 1%-ის ( 1000 000 000 ) მფლობელი ჭორვილელი ბორია !

არ შეასრულებს და, საწყალს,ის 1% და შეიძლება სხვა რამეც წაართვან!
კომენტარები: გვერდი გვერდების რაოდენობა 3

თქვენი პუბლიკაციები

ძვირფასო მეგობრებო,

რადიო თავისუფლების ვებსაიტზე შეიქმნა ახალი რუბრიკა „თავისუფალი სივრცე“, რომელშიც შეგიძლიათ საკუთარი ბლოგებისა და პუბლიცისტური სტატიების გამოქვეყნება.

ტექსტი არ უნდა აღემატებოდეს 700 სიტყვას.

რედაქცია იტოვებს უფლებას, თავისი შეხედულებისამებრ შეარჩიოს ტექსტები გამოსაქვეყნებლად. ავტორებს ვთხოვთ, გაითვალისწინონ რადიო თავისუფლების სარედაქციო პოლიტიკა, რომელსაც შეგიძლიათ გაეცნოთ განყოფილებაში „ფორუმის წესები“.

ტექსტები ქვეყნდება უცვლელად, რედაქტირების გარეშე.

მასალები მოგვაწოდეთ მისამართზე: tavisupleba@rferl.org
(subject-ში ჩაწერეთ „თავისუფალი სივრცე“)

ყველაზე პოპულარული